• پاسخگویی سریع و کامل در قبال مغایرت ها

• پشتیبانی 24 ساعته در تمام ایام هفته از طریق مرکز تماس
• ارائه گزارش های متنوع و شخصی سازی شده تحت وب در قالب سرویس های Inquiry، Push و ITD
• ارائه صورتحساب دقیق همراه با ریز تراکنش ها در هر چرخه شاپرکی
• اجرای سیستم Account Management برای تسریع در فرآیند ثبت نام، راه اندازی و پشتیبانی
• بررسی و رفع مشکلات گزارش شده از جانب مشتریان از مسیر Technical Help Desk

چطور می توانیم درگاه بانکی مستقیم دریافت کنیم؟

دریافت این سرویس به صورت آنلاین و مجازی انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری به بانک ندارد. شرکت های ارائه دهنده سرویس درگاه مستقیم که PSP نام دارند 12 تا هستند که زیر نظر بانک های معتبر فعالیت می کنند که باید در یکی از این 12 شرکت حساب بانکی داشته باشید، سپس با مراجعه به شرکت PSP درخواست خود را ثبت کنید.

قبل از همه این ها باید در سایت (http://enamad.ir) نماد الکترونیکی خود را دریافت کنید. پس از تکمیل مدارک درخواست شما توسط شرکت بررسی می شود و در صورت مورد تایید کارشناسان شرکت درگاه پرداخت مستقیم در اختیارتان قرار می گیرد.